wtorek, 12 czerwca 2012

Rozdział 2

- No więc zakochałem się w tobie - wyznał Zayn
- Naprawdę ? - spytałaś
- Tak - uśmiechnął się do ciebie
- Ja się na to nie zgadzam - Powiedział Loui
- I ja- krzyknął z góry Harry
- Ty to masz gówno do gadania - odpowiedział Harremu
- Ey nie mów tak do niego - pouczyłaś Zayna
Zayn złapał cię za ręce. Spytał:
- Zostaniesz moją dziewczyną
- Tak - odpowiedziałaś po czym przytuliłaś się do niego
- Ja się nie zgadzam - krzyknął Lou i uderzył w twarz Zayna.
-On zostawi cię jak inne dziewczyny - Dodał
- Jeżeli macie być razem to ja cię nie znam - powiedział po czym wyszedł z domu
Pobiegłaś za nim. Dogoniłaś go. Spojrzałaś w jego oczy. Był zły. Spytałaś:
- Dlaczego nie zgadzasz się na ten związek?
- Bo on cię skrzywdzi - odparł
Wróciliście do domu Harry siedział na kanapie. Niall jadł coś w kuchni. Liam i Zayn grali w karty.
- Spieprzony dzień - mruknęłaś pod nosem.
Poszłaś na górę. Zayn poszedł za tobą. Skype był włączony, przypomniałaś sobie o tym. Przyjaciółka cię zabije- pomyślałaś. Kiedy weszłaś do pokoju ona czekała, Przeprosiłaś ją zapewniając że zadzwonisz jutro. Usiadłaś na łóżku. Zaczęłaś płakać. Zayn cię lekko pocałował. Powiedział:
- Nie płacz, bo kiedy ty jesteś smutna to ja też.
- Dlaczego mój brat nas nie akceptuje ? - Spytałaś



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz